02 juni 2009

Vanlig vardag

Idag har jag fått min första "följare" av min blogg. Jättekul Line......du har ju en av mina favoritbloggar så det är ju toppenkul. Jag får lägga till en Gadget som visar att du finns. Kramis!

Igår var det release av Bodypump 70 och naturligtvis var jag där... inte kan man missa nya låtar och ny chans att stressa sina muskler till träningsvärk och visst var det bra musik att pumpa till och kanske ladda hem någon av låtarna till ipoden. Men inte har jag träningsvärk idag.

Idag har jag varit på elevbehandling på Axelsons i Göteborg. Jag har ju under en tid haft problem med min axel och det vill inte riktigt ge sig så jag blev rekomenderad att testa Strain and Counterstrain som man just nu kunde boka sig på. Nu återstår att se om det hjälper men just nu känns det bättre, antagligen behöver jag gå på lite mer regelbunda behandlingar så jag kanske fortsätter... En annorlunda behandlingsmetod som jag inte tänker beskriva men som verkar fungera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar