10 juni 2009

En härlig dag

Vilken härlig dag detta blev. Jag har hunnit med massor av kul saker och avkoppling. Framförallt har jag tagit hand om mig själv.

Det började med att jag och Therese äntligen hade bestämt oss för lunchen vi inte hunnit med sen i mars när hon slutade. Jag kom hem till Näset vid halv ett-tiden och vi satt och bara pratade en stund. Lunchen var förberedd..... det blev enchiladas med kycklingfyllning och en jättefräsch sallad. Sen hade Tessan fixat dessert, kesella med jordgubbs- och limesmak och till det färska jordgubbar..... Godis!


Sen var det dags för en ny elevbehandling på Axelsons. Revolving - vansinnigt skönt. Djupmassage av hinnorna kring musklerna. I mitt fall i ryggen och nacken. När jag fick massage av nacken så somnade jag...... snacka om att koppla av och njuta.

Efter behandlingen gick jag, Benny och några av hans kurskamrater på Sverige-Malta. Ett lite spontant infall. Visst pratade vi lite lätt om det redan igår men vädret har ju varit katastrofalt hela dagen men det klarnade upp sent på eftermiddagen så det blev fotboll. Vilken härlig kväll det blev..... solsken och bra stämning. Seger med 4 - 0. Kan det bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar