04 januari 2009

Yoga


Idag har jag varit och tränat Yoga igen. Det har jag verkligen saknat. Det är så otrolig skönt att pressa sig själv och sin kropp till att bli mjukare, smidigare. Man känner dessutom ett otroligt mentalt lugn efter ett yogapass. Det är träningsform som utmanar både kropp och själ.

För övrigt har dagen avverkats i Knalleland och rea-shopping men vi hittade faktiskt ingenting vettigt att handla. Både jag och min dotter väntar på våren och lite nytt i affärerna. Men vi fick en skön promenad.

2 kommentarer:

  1. hej
    hittade hit via annan blogg sköna bilder och inlägg du gör =) ska forstätta kika runt lite hos dig...en god fortsättning önskar jag dig...titta gärna in hos mig o mitt möbelmåleri m.m
    kram pia

    SvaraRadera
  2. Hej Hej! Det låter såå underbart med yoga....men just nu får promenader räcka för mig, en lååång varje dag det rensar i själen. Jag håller med om att det inte finns mycket att handla nu, butikerna ligger i ett mellanlägen. Nu vill vi ha lite vårprodukter, men den som väntar på något gott väntar aldrig för ......
    Kram Hannah

    SvaraRadera