15 januari 2009

Semesterplaner

Nu är jag laddad för sommar 2009. Jag måste ha något kul att se fram emot för att orka med detta eländiga mörker.
Fast.... idag var jag ute och promenerade på lunchen i ett strålande Göteborg. Det var kallt men härligt.

Semester ja, jag har kommit så långt i mina planer att jag troligen försöker åka veckan innan midsommar via Aten till Kreta för att fira midsommar med Mimi. Sen drar jag vidare till Santorini ifall Mimi vill åka med dit.

Därefter skiljs vi åt, hon åker hem och jag åker till Folegandros i några dagar. Sen vill jag till Milos. Nu räknar jag med att ha varit iväg i drygt 2 veckor och har tid kvar. Stannar nog på luffen i 3 veckor innan jag åker hem till sommaren i Sverige.
Sen har jag funderingarna över om jag verkligen ska åka på en sån här resa ensam eller blir det väldigt ensamt?
Men å andra sidan så vill jag till Grekland i år igen så jag tror att det kan bli ett bra sätt att lära känna människor. Det gäller nog bara att vara öppen.
Vi får se vad våren har att ge. Mycket kan hända på kort tid och kanske kan det bli en positiv vår.

Imorgon är de dags för träning igen. Jag känner abstinens och längtar efter att få köra ett hårt pass pump med bastu efteråt.

1 kommentar:

  1. Att resa själv tycker jag låter alldeles underbart! då kan man ju verkligen bara göra precis vad man vill. och bara ta hand om sig själv, det är nog nyttigt, själsligt om man säger så, jag önskar att jag kunde göra det, inte för att jag inte kan nu men man binder ju upp sig vid saker och dessutom är jag alldeles för feg =) men självklart hoppas jag att du hittar en resekemrat ;)
    kram.
    (ps. ska hälsa från bloggen "Lines lycka" att hon tackar för kommentarer och att hon försökt skriva på din blogg men inte kunnat för det va nåt krångel med dom där bokstäverna/koden som man ska skriva in för att skicka meddelandet det gick liksom inte, så hon bad mig hälsa.)

    SvaraRadera