26 januari 2009

Sent inlägg

Jag borde gå och lägga mig men jag är inte trött. Sen är jag trött när jag vaknar imorgon men jag kan inte ligga och snurra i sängen kväll efter kväll. Jag måse hitta nåt som gör så att jag kan somna. Lite tips tack, från någon?
Jag provar med att träna mig trött. Jag var iväg på lunchen och körde ett pass, var jätte effektiv på jobbet på eftermiddagen. Var redig och sov inte på bussen hem. Och ändå sitter jag här med min dator i knät och skriver i en blogg som nästan ingen läser.

Idag har jag i alla fall chattat med en gammal klasskompis från grundskolan. Vi konstaterade att vi känt varandra i 40 år, nästan exakt. Han kom till klassen den 15 februari 1969. Vad säger då detta? Att vi är gamla? Att vi forfarande har härlig kontakt när vi pratar? Att man har nytta av Internet? Att Facebook är bra? Svaret är nog ja på alla frågorna. Det var definitvt kul att få kontakt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar