11 januari 2009

Helgen över

Tänk vad fort helgen är över och det är dags att förbereda sig för vardagen igen. Idag har jag varit på gymmet igen och först tränat bodypump, solat och sedan kört mitt yogapass för veckan. Det är suveränt skönt, jobbigt och nyttigt för alla stela leder och framförallt det psykiska välbefinnandet. Allt som ligger och snurrar i hjärnan glöms bort under en underbar timme. Svanen, grodan, hunden hästen..... och child pose. Man börjar lära sig termerna.
I helgen har jag också börjat fundera över vad jag ska göra med min sommarsemester. Det måste ju blir Grekland på något sätt. Men båtluffa ensam, fungerar det verkligen? Vi får se om man kanske ska leta rätt på någon reskamrat, det finns säkert, bara man hittar dem.
Först av allt måste jag ju bestämma om och när jag ska åka, men Kreta på midsommar är tradition och jag vill till Mimi.

2 kommentarer:

  1. Hallå där ditt energiknippe !
    Vad kul att du länkar till mig o ännu roligare att du brukar besöka butiken.
    Tränade yoga ett tag men jag lyckades alltid somna !
    Hoppas du får en fin vecka.
    Kram Betty !

    SvaraRadera
  2. Wow vilken underbar bild du visar!

    Ha en fin dag
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera