18 januari 2009

Helgen över....igen

Nu är helgen över igen. Tänk att de går så fort trots att man inte gör något speciellt. Men sen när man tänker efter så har man väl ändå fått en del uträttat.
Fredagar är min träningskväll, pump och sen ett härligt bastubad. Det har blivit tradition. Sen smakar maten jättegott när man kommer hem.
Vi tog det lugnt på lördagen. Hanna pluggar matte och sen ska hon på Spa med kompisar. Själv tog jag en promenad till Kristineberg och åt lunch hemma hos vänner. En lugn kväll i soffan med en bra bok. Jag har fått ett uppdrag av min dotter - att läsa boken "The curious case of Benjamin Button" innan jag får gå på filmen. Hon tycker att man måste läsa boken på originalspråket först. Det är bara att lyda och läsa.


Idag har jag varit duktig och städat och tvättat. Det är så fruktansvärt tråkigt men det måste ju göras. Sen var det åter dags för gymmet, träning sol och sen yoga. När vi kom hem så bakade vi scones och tog en kopp kamomillte så nu är jag lugn och avslappnad och redo för en tuff arbetsvecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar