27 januari 2009

Nu har jag varit redig

...och burit ner alla julkartongerna till källaren. Det blev en mer ner än jag tog upp. Alltså måste jag köpt nya julsaker, eller? Hmm, konstigt att tomtarna blir fler för varje år.

Jag har dessutom jobbat hemifrån en stund idag. Jag åkte hem lite tidigare från Göteborg. Först blev det en liten promenad i Nordstan där jag hittade en söt liten kjol. Väl hemma i Borås tog jag en promenad genom stan och tittade efter vårnyheter men vårkänslorna vill inte riktigt infinna sig. Trots att fåglarna kvittrade på Torget. Mysigt, är våren snart här?

Ikväll SKA jag lägga mig tidigt och förhoppningsvis somnar jag gott........

1 kommentar:

  1. Godafton i stugan, din blogg har blivit jättefin!
    hur leker livet? vad händer i helgen?
    jag kan ju bara säga att det är jä-ligt skönt att det är helg imorgon, för fy vilken vecka!
    Vi får ta och ses någon gång snart, jag är sugen på att åka till göteborg nån dag och behöver en shoppingpartner? fast det är klart, du kanske är trött på den staden? ;)
    ha det fint!
    kram.

    SvaraRadera