01 januari 2009

Nyårsdag

Det här är en dag då jag vanligtvis gjort minsta möjliga men nu i mitt nya liv så tänker jag ju på mig själv så jag har varit ute och promenerat i det fina vintervädret. Jag har haft musik i hörlurarna som jag njutit av. Music for Musiclovers vol 2 som kom i min brevlåda strax innan jul. Det är en specialutgåva som inte ges ut i många ex. (tack Petra)


Jag har dessutom hunnit med ett pass Bodypump med en av mina favoritinstruktörer. Tack Tomas för ett bra och inspirerande pass.
Målsättningen är någon typ av träning varje dag under den närmaste veckan. Kombinerat med lite sol och bastu. Riktig avkoppling.

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år! hoppas din nyårsafton blev så bra som du hoppats, planerna lät fina.
    själva tog vi det ganska lugnt med några få vänner, god mat och div drycker.
    jag har inte lagt något nyårslöfte men det blir väl nåt i stil med att leva sundare både själsligt och kroppsligt men dom två hör nog ihop.
    kul att du börjat blogga!
    vi hörs och syns snart.
    kram
    ps. music for musiclovers #3 är pågång!

    SvaraRadera
  2. God fortsättning till dig!!
    Som vanligt letar jag nya bloggar och hittade till dig,kul,kul så nu ska jag kika vidare.
    Må gott Hannah

    SvaraRadera