02 januari 2009

En vanlig fredag

Eller är det en vanlig fredag när den hamnar mitt emellan en massa helger. Det är knappt man vet vilken dag det är nar man är ledig så många dagar i sträck. Men det måste ju betyda att man verkligen kopplar av allt.

Dagen började med två fnissiga 18-åringar som suttit uppe halva natten och kollat film och ätit godis. Till frukost började de titta på film igen, nu gick de över till tecknat. Men sen blev de faktiskt seriösa och fortsatte med sitt projektarbete. Själv gick jag mest runt och plockade undan lite prylar. Jag måste försöka göra mig av med lite saker, har alldeles för mycket av det. Sen städade jag en garderob... och vad mycket plats det blev. Det projektarbetet fortsätter imorgon.

På kvällen var det dags igen för MIG.... jag gick till gymmet och körde ännu ett hårt pass Bodypump. Det känns som om att jag får ut en del av den frustration som jag fortfarande har inombords. Jag måste ta tag i Yoga-träningen igen så att min mentala träning får sitt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar