02 maj 2009

Modelldagen

Idag är det då dags för att bli fotomodell för första gången i sitt liv, bättre sent än aldrig. För några månader sedan var Hanna iväg med sin kompisar och hon anmälde då sin mamma som intresserad. Klart jag nappade trots att jag hatar att bli fotad. En utmaning har jag ju så svårt att tacka nej till.
Så - i eftermiddag åker jag med Lena och Tina till Göteborg för att bli stylade och fotade. Svårast hittills har varit att hitta kläder som man vill bli fotad i..... men nu ligger allt utspritt på sängen och väntar på sista genomgången.


Igår bjöd jag in Micke, Lotta och Hanna på grillat, det går alldeles utmärkt att grilla på balkongen på Kungsleden. Det blev klyftpotatis, tsatsiki, grekisk sallad och en flaska Conde Valdemar till köttbiten.
Härligt och längtan till Grekland blir större för var dag som går, nu är det bara 45 dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar