17 maj 2009

Olika slags lycka


Tänk att helgerna bara rusar iväg och nästa arbetsdag närmar sig. Veckan som kommer är ju kortvecka och förhoppningsvis håller solen och värmen i sig över nästa helg också.
Lycka - sol och värme.


Lördagen blev lugn och avkopplande. Jag slöade under förmiddagen, solade lite och sen var det dags för promenad till Arenan för att titta på Elfsborg - Halmstad. Och vilken fotbollspropaganda det blev. 4-0 !!!!! Helt enkelt underbar fotboll. Bilden är från BT.
Lycka - en idrottupplevelse.

Väl hemma igen så fixade jag till lite mat till mig och Hanna och sen gick hon till sin pappa en stund. Tanken var att jag skulle slöa i soffan och titta på Melodifestivalen men det lockade inte så jag drog jag ner till Bishop och satt på en barpall och hade det hur bra som helst.
Lycka - goa vänner.

Nu är det söndag och jag har precis lagat till lite mat för Hanna kommer strax hem från Skövde. Hon har varit frisyrmodell så det ska bli kul att se vad de hittat på. Hon är tuff och vågar utmaningar.
Lycka - en underbar dotter

Lite senare ikväll är det dags för yoga...... och ikväll vankas det rabarberpaj.

Lycka - att våga njuta av livet!

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig helg!!
    Matchen var suveränt rolig! Första men absolut inte sista gången på fotboll för min del..
    Jaja ha det så bra, kul att läsa vad du har för dig, du skriver bra!!
    Ses, Mimmi

    SvaraRadera