09 maj 2009

Big Comedy och Bishop

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev sist. Veckan har varit hektisk, mycket jobb och ganska sena kvällar. Men nu är det helg.
Igår var jag och "tjejerna" på stand-up comedy på Åhaga. Big Comedy kom på besök och detta var min första erfarenhet av stand-up. 2 timmar med skratt och jag kan mycket väl tänka mig att se det fler gånger.
Efteråt åkte jag, Lena och Angela till Bishop och satt där och snackade strunt. Det är jättekul att lära känna det här gänget tjejer som hela tiden utökas till fler och fler. Det var en hel del folk och vi hade tur som fick tag på ett bord. Många kom och gick, människor är i rörelse. Det är himla kul att sitta och prata med olika människor sådär på puben. Vi hade en jätte trevlig kväll.

En fredagkväll att minnas och en av de där kvällarna när man kan känna en oväntad lyckokänsla av att bara finnas till.

1 kommentar: