23 maj 2009

Vårmarknad

Igår var det Vårmarknad i stan. Detta hade både jag och Hanna missat så när vi närmade oss Centrum efter att först varit på Veras Garderob ( en liten seconhandshop, mysig!) insåg vi att - shit, ingen bra dag att uträtta en massa småärenden. Men vi är ju ganska fokuserade när vi shoppar (ibland) så vi gav oss in bland stånden och hittade det vi skulle ha.

På vägen hem köpte vi naturligtvis munkar, hur onyttigt som helst men ack så gott. Lite längre upp så stod en kille och sålde Langos. Åh - en lätt lunch. Ännu mera onyttigt.
Eftersom det är fredag så skulle jag ju självklart till gymmet och träna pump. Hannah blandade lite bland gamla låtar och som den "sadist" hon är så var det de tyngsta hon kunde hitta. Träningsvärk att vänta. Istället för bastu så tog jag ett varmt bad hemma och det är underbart härligt att krypa ner i skummet. Nyinköpt från Åhlens.

På kvällen satt jag och lyssnade igenom musiken till nästa release av pumpen men efter all upptempo musik kände jag en längtan efter Daniels musik så han fick avsluta kvällen. Det ska bli kul att snart få höra honom spela live igen.

Tills dess får man nöja sig med http://www.myspace.com/danielnorgren och hans skiva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar