03 maj 2009

Dagen som lyfte

Jag trodde aldrig att det skulle vara så kul att bli fotad av en professionell fotograf. Att bli sminkad som en modell och få håret fixat. Aldrig att jag trodde att det var en grej som jag skulle gilla men ack vad jag bedrog mig, det var hur kul som helst. Att få proffshjälp att posa och bära sig åt framför kameran var fantastiskt roligt.


Efter fotografering gick jag och Lena uppför eller nerför? Avenyn, vi tog ett glas vin och fortsatte sedan mot Incontro på Gothia. Vi hade bokat bord. Miljön är mysigt sofistikerad och maten alldeles underbar. Vi åt först en suverän CARPACCIO DI VITELLO E TONNO och sedan en helt underbar LINGUINI VITELLO. Till detta ett glas Rosato di Puglia, ett italienskt rosé vin. Snacka om livskvalité.

Efter maten gick vi ner till pianobaren och lyssnade på en undebar kille som satt vid pianot - Jens Sporron. Lägg det namnet på minnet och får ni en chans så stanna till och lyssna.



Ikväll var det dessutom yoga träning och visst kändes det även på träningen att helgen varit toppen och all positivitet som jag upplevt har att sina spår. Alla underbara komplimanger från okända och kända stärker självförtroendet.

1 kommentar:

  1. Visst var det roligt? :) Vi var där ett par tjejer får något år sedan och vi tyckte alla att det var grymt roligt och alla kom hem med fler bilder och mindre pengar än planerat. :)

    SvaraRadera