30 april 2009

Valborg

Idag var åter en dag då jag jobbade hemifrån. Man får otroligt mycket gjort på kortare tid när man får sitta i lugn och ro. Lunchen tillbringade jag på gymmet med ett pass bodypump. Lite risk för att bli träningsnarkoman tror jag.... men ofattbart skönt.
Hem igen och jobba en stund till men sen var det dags för Valborg! Jag började med att sitta en stund på min balkong och njuta av solen.

Vid fem-tiden kom Lena förbi och vi gick ner till Viskan , snart dök både Å-Tina och B-Tina och höll oss sällskap. Det blev en glad stund med många skratt och fniss. Efter kortegen, som vanligt Den bästa genom tiderna, promenerade vi bort till Bishop och satt där en stund.

Det här var en kväll när Boråsarna vaknade till liv igen, det var folk på alla uteserveringar, folk njöt av värmen och leendena fanns på allas läppar. Visst är det härligt med vår?

1 kommentar:

  1. C'est vraiment cool, j'aime ton article concût pour
    les débutants. Merci

    Also visit my blog post: Adele

    SvaraRadera