24 april 2009

Äntligen fredag

Som jag har längtat efter fredagen här veckan.... konstigt att jag älskar den här dagen så ofantligt.

Idag har jag varit och bowlat med en leverantör som hade anordnat kundträff. Jättekul i all enkelhet, lunch och sen bowling. Jag och min kollega kom tvåa, undrar om han som räknade var lite snäll mot oss? Det tror jag, kul var det i alla fall.

Sen åkte jag hem och hur underbart varmt och skönt har det inte varit idag, promenaden hem var ljuvlig. Jag vände i princip i dörren hemma och gick till gymmet. Min fredagsträning är helig. Body-pump och sen bastu...... vilket fredagsnöje.

Nu har jag precis ätit, det blev grillad kyckling, couscous och lite grönsaker, Gottit!

I vardagsrummet sitter ett gäng teknister och lyssnar på musik - från 80-90 talet. Det är ju faktiskt min musik - Eurytmics, Abba, Fools Garden, Magnus Uggla, Metallica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar