05 april 2009

Äntligen hemma

Idag kommer min Hannis hem från Kina och jag ska bjuda på fläskfile och potatisgratäng ikväll. Till dessert blir det chokladmousse med hallon.... Hon har haft en lång resa, jag fick ett sms inatt, 3,14 och då satt hon på planet. När hon kommer hem så är det nästan sovdags för henne och klockan är då 17 här hemma. Tur att de har påsklov nästa vecka.
Det ska bli så kul att höra om resan. Kina är nog ett fantastiskt land att få besöka och kanske blir det av någon gång i framtiden.

Alltså blir det ingen träning idag men det gör absolut ingenting. Det finns fler dagar att träna på än söndagar.

1 kommentar:

  1. Hoppas Hanna kommit hem ordentligt och att hon haft det bra "där borte".
    Säkert gott för henne att få fläskfile och potatisgratäng, det har väl varit annat på menyn kan jag tänka mig ;).Som säkert smakade bra det med...
    Hälsa så mycket!
    Mimmi

    SvaraRadera