16 april 2009

Nu tar vi nya tag igen.... livet är ju trots allt så himla härligt. Det är varmt ute och solen skiner. Det är april och vi har en underbar tid framför oss. Så nu blir det skärpning!!!!!

Idag har jag jobbat hemma och fick rensat en hel del surdegar. Det är mycket lättare när man får arbetsro, ingen telefon, inget spring på kontoret. Någon dag emellanåt behövs det.

På lunchen var jag iväg och tränade ett bodypump pass och det är så ofattbart skönt. Jag tröttnar aldrig på pump, konstigt. Så mycket som jag kört det under åren och ändå är det så himla kul, knäppt va?
Sen hem och äta mat och fortsätta jobba. Att jobba hemma kräver disiplin och det är något som jag lärt mig genom åren. Det gäller att glömma bort att man är hemma och koncentrera sig på jobbet. En vanesak!
Ikväll spelar Elfsborg mot Kalmar... nu hoppas vi naturligvis på seger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar