02 april 2009

Ett bra och ett dåligt möte

Idag har varit en hektiskt dag men förmiddagen var riktigt intressant. Jag började dagen med ett möte med enbart tekniker och vi gick igenom våra processer kring hantering av instrumentkalibrering. Låter väl helt enkelt dötråkigt men jag gillar den är typen av möten - de som verkligen ger ett resultat och det gjorde detta. Tack vare en duktigt säljare och duktiga tekniker.
Sen åkte vi och åt lunch och avslutade med en serie bowling på Strike & Co, jättekul.När vi sen kom tillbaka var det dags för nästa möte och det var ett av de där mötena som jag bara sitter av och som inte ger nåt. Slöseri med dyrbar tid och som enbart är frustrerande, jag har massor att göra och hatar att bara kasta bort tid. Så - det blev en sen kväll, jag var inte hemma förrän efter åtta.


Efter en kopp te och en macka så känner jag att det är dags att försöka sova. Jag måste försöka få tillbaka en vettig nattsömn. Jag får börja läsa i sängen så kanske sömnen kommer...... sååå natti natt.
Imorgon är en ny dag och det är en fredag, vilket innebär träningskväll. Det gillar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar