14 april 2009

För Alltid

Tänk om man kunde radera bort vissa dagar i kalendern då skulle den här dagen vara en av dem. Det är en av de dagar som gör mig deppig och återigen egentligen utan anledning.

Jag funderar över hur jag någonsin ska våga lita på någon igen, det känns inte som om att den dagen närmar sig alls. Minsta lilla intresse från någon får mig att genast fundera över hur och när jag ska bli sviken och bedragen. Det är inte hälsosamt, jag vet. Definitivt är det inte så som jag vill vara, jag vill fortsätta vara spontan och glad, jag vill ha tillbaka min äkta livsglädje.
Så bara för att komma ifrån alla dystra tankar så slutade jag i tid och tog mig till gymmet för att träna bort allt och det funkar delvis. Nu har jag pumpat ut en del frustration och sitter hemma i soffan och varvar ner. Jag mår något bättre och snart är jag väl tillbaka igen - med livsglädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar