01 februari 2009

Söndag

Vart tog den här helgen vägen? Jag har inte gjort något vettigt.... städat, tvättat och lärt mig scrapblogga.
Och idag då, naturligtvis tillbringade jag ett antal timmar på gymmet. Pump, sol och yoga, mitt vanliga söndagsnöje numera. Idag var det inte vilken yoga som helst. Vår ordinarie instruktör var på Nike-konvent så vi hade en av Onyx andra duktiga insrtuktörer. Hon körde en Yinyoga. En helt annorlunda typ av yoga som mer går ut på att träna uthållighet som förberedelse för meditation. Nu märkte man att man inte är alls rörlig i höfterna. Hon sträckte ut benen och vek ner hela överkroppen på golvet. Ojdå.....
Jag skrev ju om glädjeämnen i livet. Idag har jag fått kontakt med en kusin som jag umgicks otroligt mycket med när våra barn var små. Hon och jag var som systrar, vi gjorde så otroligt mycket tillsammans sen tappade vi kontakten men idag har vi återupptagit den.

2 kommentarer:

  1. Tjingeling, hät är ju värsta partyt Madonna! =)
    Tias fick helt plötsligt en snille blixt att testa med e.explorer istället för firefox....och gissa vad?! NU FUNKAR DET ATT KOMMENTERA-TJOHO!!! Har ju rivit mitt hår i frustration=)
    Hoppas du får en härlig vecka med ännu mera sol.
    VI SES

    KRAMEN

    SvaraRadera
  2. Halloj igen, vill bara tala om att deezer är så smart att om du ändrar i din playlist hos dom så ändras automatiskt låtarna på bloggen med, du behöver alltså inte ladda över hela spelaren igen=) KRAM Line

    SvaraRadera