11 februari 2009

Vinter

Nu är det ju ingen tvekan om det är vinter eller vår. Det känns som om vintern åter tagit sitt grepp om oss. Snö, halt och kallt. Kul för alla med sportlov men pest för oss som vill ha vår!

Jag har fortfarande mycket att göra på jobbet. Det finns inget slut på allt jobb men jag trivs oerhört bra. Idag har jag varit och rekat 2 hotell i Göteborg för att vi ska kunna boka in våra gäster. Två helt olika stilar, det ena ett gammalt anrikt hotell som är nyrenoverat och det andra helt nytt och lyxigt. Jag har ett oerhört kul jobb.
På väg till stationen gick jag in på nya favoritstället SoHo och tog en Latte och skrev ner mina noteringar från besöken.

Veckorna följer samma mönster, upp tidigt, jobba, hem, slappa lite, fixa lite mat och sen soffan. Jag borde börja ta tag i mera kvällsakitviteter snart..... kanske mera träning. Jag måste börja träffa lite fler vänner snart, innan jag blir hela osocial och inbunden. Fast det är nog ingen risk - jag älskar livet alldeles för mycket. Jag har nog bara gått i ide och kommer ut när vårsolen tittar fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar