23 februari 2009

Ny vecka

Tänk vad helgerna går fort, det är helt sanslöst. Men det händer ju så mycket så antagligen är det därför det känns som om tiden inte räcker till.
På lördagen var jag på kalas hos min brorson Tobias, han fyllde 9 år och hade fått en hamster som jag fick klappa. Han har den i en bur på sitt skrivbord. En urgullig liten hamster. Sen fixade jag en bärbar dator..... hihi, datetjejen. Men jag måste ju erkänna att det bara var att koppla den till en extern skärm, sen funkade den. Men fortfarande måste den lämnas in för reparation men min brorsdotter blev lycklig för nu kunde hon ha Internet på sitt rum.
På kvällen var jag på tjejträff och kollade på Melodifestivalen. Fortfarande inget att ha men kul med nya väninnor. Senare på kvällen var det dags för träff med min bror och hans bästis Anders på Bishop. Killarna hade varit på privat middag och vi hade en riktigt kul kväll som avslutades frampå morgonkvisten.
Söndag blev en vilodag med mycket sömn. Ingen träning alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar