19 februari 2009

Snö igen

Det snöar......
Hade det varit för 2 månader sen så hade jag varit överlycklig och gått ut och promenerat i snön men idag är det 19 februari och jag väntar på våren.
Idag har jag varit ute och lunchat med min träningskompis i Göteborg, Jessie. Vi har inte pratats vid sen innan jul för hon har varit på utbildning och sen semester i Vietnam. Vi hade mycket att ta igen. På måndag tränar vi tillsammans igen. Kul, jag har saknat henne!

Ikväll har jag möblerat om på min blogg och skapat en kolumn till men jag hinner inte riktigt klart med allt. Det får se lite knepigt ut ett tag. Imorgon blir det träning igen. Jag längtar redan efter bastun efter det hårda passet. Till helgen kommer bror hem till Borås och hälsar på. Det ska bli riktigt kul att träffa honom igen, vi har inte träfftas sen jul och det är ju ett tag sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar