24 februari 2009

Budapest


Nu har jag fått klartecken att åka en dag tidigare på en utbildning som går av stapeln på måndag-tisdag i BUDAPEST. Det är en stad som jag länge velat besöka men aldrig kommit iväg till. Nu får jag göra en kort visit och se om staden är allt det som hört och läst. Ett SPA-besök måste jag nog klämma in och det finns säkert någon bra rundtur för turister. Sen får jag väl åka dit på ett längre besök lite längre fram i livet.
Nu ser jag faktiskt fram emot att få åka på kurs, trots att jag får sitta och jobba ett e-handels verktyg på min födelsesedag. Kursen som sådan är nog inte det roligaste man kan åka på men en nödvändighet för att jag ska få behörighet. Har man en gång jobbat med ett verktyg så skiljer de sig inte så mycket mellan olika företags upplägg. Men men.... nu får jag ju se en stad som lockar.



1 kommentar:

  1. Åh vad avundsjuk jag blir! Jag har också velat åka till Budapest jätte länge. Du får berätta sen om det är något att ha så man vet om man ska boka in en resa. :) Hoppas du får en härlig resa!

    SvaraRadera