20 februari 2009

Fredag - en underbar dag

Jag älskar fredagar. Veckan är slut och man får koppla av. Idag var jag hemma tidigt och gick till gymmet. Det blev dubbla pass och det känns i kroppen. Step-styrka var hur kul som helst. Det är längesen jag tränade det och Åse är ruskigt duktig. Sen blev det vanlig pump och det är så kul, fortfarande. Jag har tränat det i snart 10 år och tycker fortfarande det är så himla kul.
Nu sitter vi i soffan och bara softar, Hanna, Jenny och jag. Vi har ätit kinamat från China Town och nu är godisskålen framme. :-)

Imorgon blir det mycket kompisar. Först ska jag på tjejkväll med tjejer från gymmet. Kul med nya polare sen ska jag träffa bror och lite mer kompisar på BA. Det är jättelängesen jag var ute och nu ser jag verkligen fram emot imorgon.

När jag kom hem från gymmet så hade Hanna och Jenny gjort ett slott av After Eight. Jag ska fota den imorgon och visa. De är helt underbara med sin kreativitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar