17 mars 2009

Vårkänslor

Nu kommer våren, sakta men säkert. Jag bara känner det på mig. De två senaste dagarna har jag haft massor med energi. Det är härligt att åka till och från jobbet när det är ljust ute, inte detta evinnerliga mörker som belägrat oss under flera månader. ÄNTLIGEN!!!!!!


Idag har jag även varit och tränat, det var ny release på Bodypumpen, nr 69. Heltskönt - 4 duktiga instruktörer, fylld sal, högt tempo och PINK är tillbaka på Bicepslåten. Nu kan jag börja lägga på vikter där också.......
Hoppas min vårglädje håller i sig så att jag kan börja få tillbaka min riktiga livsglädje igen och att jag vågar gå vidare och släppa in människor inpå livet igen. Människor i det här fallet betyder nog killar. Av vissa skäl har jag haft lite svårt att lita på det manliga släktet under en period men sakta men säkert kommer förtroendet tillbaka, Tack för det AJ. Mitt bollplank som fått ta mycket skit och som gett mig en och annan tankeställare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar