08 mars 2009

Söndag

Idag har jag och Hanna promenerat i snöovädret.... helt sanslöst tråkigt men så är det ju på våra breddgrader. Våren låter vänta på sig och gäckar oss. Men jag köpte tulpaner och en Primula som lyser upp istället. Det blev nya gardiner till vardagsrummet och lite nya kuddar till soffan. Och så några CD-skivor..... Mando Diao och en skiva med Lugna avslappningslåtar.

På onsdag kommer Micke och Lotta hem från sin resa. Tänk att jag har saknat dem oerhört och det ska bli så kul att få hem dem igen. Jag har dessutom lovat bjuda på Tacos på kvällen, Mickes önskemål!

Mina föräldrar var uppe en sväng och vi fikade lite. Jag ville ju egentligen inte fira någon födelsedag men sina föräldrar måste man ju bjuda på lite kaffe oavsett födelsedag eller inte. Det är kul när de kommer och hälsar på.
Hanna hade målat en tavla åt mig och den blev jag så himla glad över. Det är ett motiv som jag älskar att se på och hon vet om det. Jag har önskat mig det motivet målat av henne och jag fick det. Foto kommer........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar