03 mars 2009

Jobb igen

Fast jag är ju fortfarande kvar i Budapest. Men idag har jag suttit inne i ett konferensrum och lyssnat på en entonig föreläsare som mässat om reversed auction, historical price, target price, cost savings, baseline spend, sourcing projects.......tyvärr är han inte så bra på att svara på frågor.
Ikväll har jag varit ute och ätit med 3 andra kursdeltagare, två från Frankrike och en från Spanien. Nu inser jag varför jag trivs med att resa ensam..... beslutsångest är ett milt utryck för de här tjejerna. En ville shoppa, men hade ont i fötterna så hon orkade inte gå. Den andra vill äta, men det var för tidigt och den tredje var inte säker på om hon ville äta alls. Pust!

Det slutade med att jag tog med dem till resturangen med den goda gulaschen som jag hittade häromdagen, vi åt en trerättersmiddag för 200:-/ pers med vin till maten. Helt ok, tyckte de.

1 kommentar:

  1. TJINGELING!!!!!♥GRATTIS...lite försent;) Vilken härlig (mat-)resa...blir liksom lite hungrig...undrar vad det beror på ?! Jag är ju hedrad av att ha fått en kommentar ända ifrån Budapest ! =)

    HA DET FINT
    ♥KRAM

    SvaraRadera