27 mars 2009

Fredagkväll

Fredag är en toppendag tack vare min fredagsträning. Det är ett så underbart avslut på veckan och jag tjatar nog om det varje fredag. Träning , bastu och sen hem och äta lite mat och njuta i soffan.
Imorgon är vi ett gäng tjejer som ska ut och äta på Torget och sen får vi se vart vi hamnar. Jag tror att jag får ta en promenad till stan imorgon och kolla in läget på klädfronten, Något nytt vore ju kul nu när man äntligen ska ut igen, det är ett tag sen.

Sen har jag bestämt att jag måste ta tag i min yogaträning igen. Det är ett tag sedan nu och jag känner att jag behöver mental träning för att må bra. Det är en bit kvar till mitt gamla jag. Trots att mina svackor inte märks så mycket utåt så har jag dem och yogan hjälper till att hålla dem borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar