30 mars 2009

Liten resa - Linköping

Det blev yoga igår och det var precis så välgörande som jag hoppades. Vilken skillnad det gör för mig. Jag påstår inte att jag mår toppen för tillfället men yogan gör mig lugn inombords. Jag får distans till alla mina tankar under timmen av yoga. Det är många datum framöver som har haft avsevärd betydelse i mitt liv och de kommer att bli jobbiga. April är ingen månad jag ser fram emot.

Idag har jag varit på vår utvecklingsavdelning i Linköping och haft möte angående deras byte av lokaler. Det är mkt att tänka på men de har en duktig administratör som har full kontroll. Vi kommer att hjälpas åt med att ta in nya offerter på det som behöver köpas in. Det blir nog en del resor uppåt framöver men lite miljöombyte skadar inte.
När jag kom hem så hade Micke ställt in en chokladmuffins med hallon till mig..... tack. Precis vad jag behövde ikväll.

1 kommentar:

  1. Så fint du har gjort det på sidan!
    Härligt påskat!
    Mimmi

    SvaraRadera