31 augusti 2009

Helg med härliga vänner

Visst blev det en alldeles underbar fotbollsmatch mot Lazio men tyvärr räckte det inte hela vägen. Men så är det..... bara att komma igen nästa år. 1-0 seger i alla fall.

Fredag och det var dags för fredagspump igen. Passet är numera en kombination av spinning/pump men jag tog en halvtimme på trappmaskinen istället för spinning som inte riktigt är min grej. Efter träningen blev det några öl på Bishop och sen hemåt hyfsat tidigt.

På lördagen var jag och Hanna bjudna hem till Petra och Daniel på lite mat och filminspelning för en av Daniels musikvideos. Inte för att det blev så mycket filmat men kul hade vi. Massor med god mat och kul folk. Vi gick höra lite av Daniels nya låtar och jag tror att nästa skiva kommer att bli helt enkelt underbar. Vi sov över i Rude och tog en sväng till Lager157 när vi nu nästan var där.

Söndag innebar derbymatch mot Göteborg som jag och Benny hade bestämt att vi skulle se på Brasseriet för att kunna få lite stämning kring matchen. Första halvlek var helt ok fotboll, ja riktigt kul emellanåt men mållöst men sen hände något... 4-0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar