22 augusti 2009

Augustihelg

I veckan har jag kommit igång med min träning och det är så skönt. Som jag skrev tidigare så var jag på AfroPower i måndags och sen följde jag upp med Bodypump i onsdags och det känns fortfarande. Benen tog ordentligt med stryk och nästa därefter känns det att triceps inte använts i sommar. Imorgon blir det premiär för Poweryoga och antagligen ännu mera träningsvärk. Sen ska det väl inte behöva göra ont nåt mer.

Fotbollen i torsdags blev ju inte vad man hade förväntat sig. Websändningen saboterades av italienarna och matchen kunde ju slutat något bättre, 3-0 blir ju tufft att ta igen. Jag fick i alla fall god kycklingwok innan matchen och vi kunde lyssna på kommentator Lohne.

Igår var jag på Bishop med Benny. Det var inte så mycket folk ute så vi fick ett bord och kunde sitta och prata. Det är fördelen med Bishop, där finns varken musik eller tv utan man kan höra vad den andra säger. Jag gick hem hyfsat tidigt vilket ger en tidig lördag att utnyttja. Jag och Hannis har varit ute och promenerat i ömsom sol ömsom regn men det är skönt och varmt.
Resten av dagen är helt utan vidare planer, det kanske blir en lugn kväll hemma i soffan eller så dyker det upp nåt kul. Återstår att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar