27 augusti 2009

Sista augustiveckan

Poweryoga i söndags - fast tyvärr hade man bytt ut min favoritinstruktör som var på semester och glömt lägga ut det på nätet så jag fick inte ut så mycket av passet eftersom jag inte gillar överraskningar när det gäller yoga. Det är så himla viktigt med en bra instruktör för att jag ska kunna få ut maximalt av passen. Sån e jag!

Söndag kväll spelade Elfsborg mot Örebro och det tittade vi på fast inte på Arenan utan på Brasseriet till lite mat. Kanske borde man varit en trogen supporter och gått och hejat men Örebro lockar inte speciellt. Första halvlek var strålande. Underbar fotboll. Seger med 2-1 och allsvenk ledning!


Det har blivit lite träning i veckan. Dags för premiär för step/styrka för hösten och Åse har en så himla bra koreografi till sitt pass. Lagom svår step så man hinner med och kan alltså ta ut sig fullständigt, sen styrka, mycket med kroppen som egen vikt och det räcker gott och väl till. Skönt!

Igår kväll var jag, Hanna och Benny på Brasseriet igen och käkade innan vi hade bestämt oss för att se "Män som hatar kvinnor". För min del andra gången och jag har ju dessutom läst alla böckerna. Benny har bara läst böckerna och ville gärna se filmen och Hanna har varken läst böckerna eller sett filmen så vi hade olika startpunkter alla tre men i vilket fall så är filmen otroligt bra, det var vi alla överens om och nu väntar man på del 2 som kommer den 18/9.


Ikväll är det dags för matchen - som kanske inte blir så spännande som man trodde och hoppades innan första mötet men det ska bli himla kul att se vad Elfsborg kan göra åt Lazio. Inte omöjligt för oss riktiga supporters :-) Vi håller alla tummar vi har för en vändning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar