06 augusti 2009

Valpar

Äntligen är sommaren här och det ska ju bli fint i helgen också. Vad passar då bättre än att åka till kusten. Imorgon åker jag och Hanna till Falkenberg, både för sol och avkoppling och för att lyssna på Daniel.

Men innan dess så är det match på Arenan ikväll. Elfsborgs spelar cup-match mot Braga från Portugal. Nu hoppas vi på en bra match och en underbar kväll med massor av folk på läktarna. Det är så mycket roligare om det är massor med folk som hejar fram Elfsborg.


Igår åkte jag och Hanna hem till min bror och hans familj som för tillfället utökats med 7 valpar. Ja men vilka små underbara bollar som mötte oss. Den ena kaxigare än den andra. Rangordningen i kullen är inte riktigt klar men de är på gång. Tänk om man bodde lite annorlunda och tänk om man inte jobbade så mycket. Kanske skulle jag då kunna tänka mig en hund. Men som en klok man sa till mig - Vad gör du med hunden när du ska till Grekland i tre veckor? Mmmmm, det tål att tänkas på. Så det blir nog ingen hund för verkligheten är ju faktiskt sådan att jag bor mitt i stan, jag jobbar alldeles för mycket och jag tänker försöka båtluffa fler somrar. Så var det problemet löst.


Men gulliga är de......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar