30 mars 2010

Påskveckan

En ny vecka och ännu en vecka att ta sig igenom....även om jag mår bättre igen så är vissa dagar riktigt pestiga men jag måste se positivt på livet - något annat kan jag inte göra. Livet är alldeles för kort och jag har slösat bort massor av tid.
Både igår och idag har jobbet gått hyfsat bra, jag börjar sakteligen att komma igång och är tillbaka delvis som effektiv inköpare igen.

Efter jobbet igår så inleddes kycklinginvasionen - nej, den är inte lika häftig som tomteinvasionen men nog märks det att det snart är påsk hemma på Varbergsvägen. Massor med påskliljor och en hel del pynt i gult. Sen gräddade jag lite pannkakor tills Hanna kom hem från sin engelska. Det blev populärt :-)

Idag var det dags att ta sig till gymmet och köra ett pass bodypump - jätteskönt att träningen känns kul igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar