16 mars 2010

Allsvensk premiär

Igår var det allsvensk premiär för Elfsborg som spelade borta mot Gefle. På eftermiddagen ringde jag hem till Hanna och bad henne kolla om den visas på Canal+. Jo då, den fanns på PPV men då sa min härliga dotter att då kunde vi lika gärna se den på Brasseriet och äta gott samtidigt. Sagt och gjort, ett snabbt samtal till Brasseriet och vi hade ett bord bokat.
Matchen som sådan var väl inte någon höjdare, bra spel men inga mål. Den slutade oavgjort 0-0.
Igår förmiddag var jag hos min läkare och nu är alla signaler borta från vinterns urladdning. Nu måste jag bara få upp farten på jobbet vilket fortfarande inte är helt ok. Min fritid börjar bli sig lik, det är kul att träna, det är kul att träffa mina vänner igen och jag trivs otroligt bra hemma. Och framförallt så är våren här. Många blir deprimerade på våren men jag mår bra av solen och ljuset. Tänk om jag nu också kunde träffa någon som gör mig sådär extra glad.... eller har jag redan gjort det utan att veta om det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar