21 mars 2010

Våfflor

Dagen började som en riktigt pissig dag.... jag har sovit dåligt och kände mig allmänt nere. Det känns som ett litet steg tillbaka igen och jag måste lära mig hantera det som händer. Det blev söndagsfrukost i soffan med BT och TV som sällskap.

Men framåt 12 kom en chattfråga från underbara Mia som undrade om jag skulle med henne och Johan på Functional Moves. Självklart packade jag träningsväskan och promenerade bort till Knalleporten, inte kunde jag missa tillfället att få en varm kram av mysiga vänner. Att sen dessutom få svettas ordentligt på ett härligt pass var jätteskönt.

När jag kom hem igen så blev jag vansinnigt sugen på våfflor. Jag och Hanna har pratat om det i några dagar och idag kändes det som en bra kväll att bjuda hem min Micke och ha båda barnen hemma. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar