28 juli 2009

Minnen

Idag skiner solen i Göteborg (eller åtminstone än) ..... Efter en blöt start imorse i Borås så skiner nu solen och jag sitter inne på kontoret och ska försöka jobba. Det är inte kul när många andra är lediga och har semester. Men jag har ju haft mina underbara veckor.

Igår kom fotona som jag beställt och jag satt med mitt fotalbum. Jag har bestämt mig för att göra ett gammaldags fotoalbum med bilder och minnen från Greklandsresan. Det är så mycket lättare att ta fram än att behöva leta i datorn efter digitalbilderna. Är man gammal när man resonerar på det viset?
När mitt eget album är klart så ska jag sätta mig och göra var sitt till min mamma och moster med bilder från deras 70-års firande. En extra present som förhoppningsvis uppskattas. Själv tycker jag att det är fantastiskt roligt att göra dem i alla fall.
PS, innan det här inlägget blev klart så har det mulnat på även i Götet......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar