13 oktober 2010

Träningsvecka

I måndags var det hemmapremiär för Borås Basket, äntligen dags att tillbringa tid i Boråshallen igen. Det blev seger mot 08 Stockholm. En kontrollerad match och det bådar gott inför vintern.

Igår blev det ett pass Bodypump. Som alltid, fantastisk skönt att svettas ut ordentligt. Konstigt att det kan vara så skönt. Efter träningen träffade jag min skolkompis från lågstadiet, Lotta. Det är alltid så himla mysigt att träffa henne och prata om allt möjligt. Vi åt en Ceasarsallad på Viskan. När jag kom hem så kollade jag på fotboll men det kunde ju kvittat.... Förnedringsfotboll. 4-1 mot Holland.

Idag blev det ytterligare ett pass BP fast på Kristinedal. Det är sån jätteskillnad på att träna hemma på Onyx och gymet i Göteborg. Klasskillnad! Men det är ändå skönt att få gjort ett pass sådär mitt på dan.
Nu har jag bara kopplat av, kollat lite på tv och snart är det dags att sova. Jag har haft en period igen då jag sovit dåligt och jag är fruktansvärt trött på mornarna. Jag måste bryta den trenden snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar