18 oktober 2010

En underbar helg

Jag känner att jag aktiverar mig massor på min fritid men ändå hinner jag vara hemma och njuta av lugnet jag har på Varbergsvägen. Jag hoppas jag hittat en bra balansgång.


Förra veckan hann jag med att träffa Mattias, en fd kollega som slutade för drygt ett år sen. Han är tillbaka och jobbar i Göteborg så vi bestämde oss för en AW på Masala på Redbergsplatsen. Vårat favoritställe från tiden då vi jobbade ihop. Så kul att träffa honom igen, det blir fler gånger.


Fredag är träningskväll och det blev som vanligt ett pass pump med Hannah. Denna underbara energispruta. Hon är underbar som instruktör, hon ger så mycket av sig själv på passen, sin levnadsglädje och positivitet.



En kall höstmorgon
Lördagen tillbringade jag på landet, i ett hus vid skogens slut :-) Kanske inte riktigt, men nära. Det blev en lugn lördag med god mat, trevligt sällskap och en brasa som sprakade. Söndagen inleddes med en lugn och härlig morgon med sen frukost och sen kaffe vid brasan. Senare på dagen blev det en härligt frisk skogspromenad innan det var dags att åka hemåt.


Väl hemma igen så hann jag umgås en stund med min Hanna som varit hemma i Borås över helgen och träffat alla kompisar. Jag antar att hon fikat en hel del på Viskan. Det är skönt att höra att hon har det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar