19 oktober 2010

Time out

Då var det då dags att gå till Borås Arena igen och titta på fotboll.... det kunde faktiskt kvittat. Kallt, regnigt och tråkig fotboll. Men är man ett fotbollsfan så är man och då sitter man där. Nu blev det förslust mot Helsingborg i en match där vi verkligen hade behövt vinna. Något gick fel och inte kan det väl bara bero på att Anders Svensson saknades?

Idag har jag pluggat grekiska och städat en garderob. Det behövs redan och jag har bara bott här i drygt ett halvår. Vem tusan är det som stökar till det? Ikväll har jag även varit på gymmet och tränat. Som vanligt ett pass pump med underbara Hannah.

Jag har tagit en veckas time out på inrådan av farbror doktorn. Detta för att få bukt med små tendenser till att mina symptom från förra hösten kommer tillbaka. Sömnen är inte vad den ska vara, så en vecka hemma i lugn och ro var vad som rekommenderades och jag har lärt mig att lyssna och Lyda. Så planen är att ta dagen som den kommer och bara vara. Ganska skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar