28 september 2010

Hösten är här

Tiden går fruktansvärt snabbt, snart är september över och hösten är verkligen här. Det är kallt och mörkt på morgonen men tack och lov så är det soligt och fint på dagen. Det gäller att ta sig ut på lunchen för att få sig en dos SOL!!!!!
Förra helgen blev underbar. På fredag natt kom Micke med tåg från Stockholm. vi satt uppe på natten och pratade bort en stund. MYS! Vi åt frukost på lördag förmiddag och sen hörde Hanna av sig och sa att hon va på väg hem. Vi gick och mötte henne och sen tog vi en fika på Bakgården. Härliga ungar jag har, jag älskar dem över allt annat!

Lördag kväll - äntligen dags för Daniels releasefest på Saga. Över 300 personer var där och alla för att höra Daniels spela HORRIFYING DEATHEATING BLOODSPIDER. Han är en fantastisk liveartist! Skivan liger på ipoden och ju mer man lyssnar ju bättre blir den.

Nu är det tisdag och jag har hunnit med 3 träningspass. Det känns kul att träna och jag försöker variera det så mycket jag kan, Functional Moves, ZUMBA och Bodypump..... Härligt!

Jobbet känns faktiskt inget vidare. Det är vansinnigt tråkigt att ha den känslan. Jag vill ju tycka om att jobba, jag vill känna glädjen över att lyckas men jag får inte lov att jobba som jag är utbildad för. Tyvärr "tvingas" vi till ett specifikt arbetssätt och jag måste hitta ett sätta att trivas med det. Jag har gjort det förr och kommer att klara det nu också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar