06 september 2010

Sista semesterveckan

Jag har ju ytterligare en vecka kvar på min semester och det känns skönt. Även om jag inte kommer att kunna ta hela veckan ledigt men det är skönt att kunna vara hemma några vardagar själv. Jag håller på att lära mig att bli självbo. Hittills går det bra och mycket beroende av att jag varit mentalt förberedd på att barnen skall flytta. Det är ju faktiskt det jag uppfostrat dem till, att bli självständiga individer. Micke bor i Stockholm och skall plugga där ett tag och Hanna bor i Göteborg och stannar där i några år.

I söndags var jag ute på stan och fikade, att sitta på uteserveringen på Bakgården, i solen och värmen var fantastiskt. Promenaden hem gick via Stadsparken och sen kyrkogården på Göta. Så underbart vackert och grönt det är. Om hösten är så här fin så får den gärna komma nu.
Idag har jag även kommit iväg till gymmet igen. Det blev ett lunchpass Bodypump. Så himla skönt att köra slut på kroppen och få svettas ordentligt. Nu är det snart dags för ännu ett pass idag. Anne och jag skall köra lite Functional Moves, också det svettigt men kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar