21 september 2010

Allt möjligt

Kan man låta bli att skriva om Valet 2010? Egentligen inte. Det blev ett historiskt val pga att SD kom in i riksdagen. Sverige är numera officiellt ett främlingsfientligt land. Men nu är de där och våra etablerade politiska partier får lära sig att arbeta samarbeta för att få stopp på eländet. Det kommer att bli intressanta 4 år.

Annars var helgen lugn, precis som jag förutspådde. Promenader, plugg och sport. Elfsborg spelade 1-1 mot Trelleborg och man blir besviken varje gång de klantar sig. Var är viljan?

Jag kom även iväg till gymmet och körde ett pass bodypump. Alltid lika fantastiskt skönt att svettas och köra slut på musklerna.

Om förra helgen var lugn så blir nästa desto mer hektisk. Mycket kul på gång. Det börjar med AW på fredag och träningsdag på lördagen. Det är release för BP75 och kanske hinner jag även med ett pass Zumba. Det vore kul att prova eftersom de som redan testat säger att det ska vara skitkul....


Sen blir det skivrelease på lördag kväll - Daniel släpper äntligen sin tredje CD och den har vi ju väntat så länge på. Det man redan hört är fantastiskt bra!
Det allra bästa i helgen är att jag får hem Mikael i några dagar. Jag längtar efter honom nu. Stockholm är väldigt långt borta ibland. Hanna kommer också hem så det blir en riktig höjdarhelg. Det gillar jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar