15 september 2010

Sol - regn - sol - regn

Dagen började med underbart soligt väder. Inga strumpor och vit kjol blev valet när jag kollade garderboben i morse - våga vägra höst!
På lunchen var det dags för ett pass bodypump men vad besviken jag blir när instruktören inte följer konceptet. BP handlar om att man ska veta vad man får när man kommer till passet. Allt handlar om det. Jag VET vad jag ska träna och det är vad jag går dit för. Den här instruktören har även tidigare bytt enstaka låtar vilket är OK men inte HELA passet. Det får inte ske. Usch!
Men envetna Irma ger järnet, går in i sig själv och lägger på mera vikter!
Sen är det väldigt svårt att låta bli att jämföra instruktörena. Onyxarna är helt fantastiska! Varje gång jag tränar på ett annat gym så inser jag hur bra våra instruktörer på Onyx verkligen är.

Under passet så ändrades vädret ute. Det ösregnade när jag kom ut från gymmet. Vart tog det vackra vädret vägen? Men det 'r väl så här det ska vara på hösten, eller?

Det blev en lång dag på jobbet idag - igen. Det får inte bli många såna här dagar men september är tufft på vårt företag. Inte mycket att göra åt. Väl hemma så fixade jag till lite mat och nu tittar jag på fotboll. Det är avkoppling. med tända ljus och en lugn och avstressad miljö. Jag trivs hemma,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar