11 september 2010

Hösten är på gång

I onsdags började jag jobba igen. Hösten började med en resa till Danmark, en liten stad som heter Naestved och ligger på södra Själland. Jobbresa och möten under två dagar med kollegor från hela världen. Genomgång av vad vi åstadkommit under året och arbete med nästa år. Eftersom jag jobbar på ett amerikanskt företag så firar vi nyår 1 oktober. Resan avslutades med en presentation och "försvar" av var och ens planer. Mycket vill ha mera.....ibland känns det som om att det aldrig räcker,vad man är presterar och presenterar.

Men, det var kul att träffa kollegor från USA, Ungern, Tyskland, England, Ryssland och Danmark. Kul att äta en härlig middag på en dansk kro, dricka en dansk ale..... helt ny för mig.

Nu är jag hemma igen, jag har funderat över dagarna i Danmark och funderar mycket över framtiden. Både min yrkesmässiga och min privata. Det känns som om jag står i ett vägskäl när det gäller båda men jag känner ändå ett lugn över att besluten kommer att bli riktiga. Jag stressar inte fram något utan avvaktar och ser vad som händer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar