31 maj 2010

Mors Dag

Mors Dag får ett alldeles eget inlägg. Såna här dagar är guld värda, Jag älskar mina barn!

Dagen började med att jag fick amerikanska pannkakor till frukost av Hanna. Hon är jätteduktig på det och de är så vansinnigt goda. Dessutom hade vi Brämhults juicer och vattenmelon hemma så det blev också framdukat till denna lyxfrukost.

Sen var det dags att åka hem till min mamma och fika. Vi hade köpt en lite lyxigare duschcreme från Lush och mamma hade fixat tårta och kaffe på altanen.

Jag hade fått order om att infinna mig utanför Röda Kvarn kl 17,55. Där mötte vi Micke och Lotta och Lottas mamma Monika. Dags för Mors Dags middag. Ungdomarna hade bokat bord på Babbel och vi åt tapas och drack Sangria. Tack för en underbar Mors Dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar