02 maj 2010

En tråkig dag

Igår väntade jag på solen hela dagen. Det var så grått och mulet och riktigt kallt. Jag tog en promenad på eftermiddagen men det blev både fleecetröja och väst för att inte frysa ihjäl. På kvällen blev det Körslag och lite mat.
Helt enkelt en tråkig dag.....

Men sen vaknade jag på söndag morgon av att det var väldigt ljust.... och visst, klarblå himmel ute och en stor sol som lyste in. Efter frukost fick jag med mig Hanna ut på en promenad, hon behövde mjuka upp sig lite efter gårdagens matcher i Göteborg, det är ju ny utmaning ikväll. Vi promenerade lugnt ner till stan, tog en fika på Bakgården och sen hem igen.

Väl hemma igen så satte vi oss på balkongen med var sin bok och solade :-) Jätteskönt!

Sen var det dags att titta på Elfsborgs match mot Åtvidaberg, jag beställde hem den på ppv, hade ingen större lust att gå ner på stan mer idag för att titta och tur var väl det, 1-1 var inget höjdarresultat.
Däremot vann Borås Baskets U20 sin match och kommer hem med en bronsmedalj i Final Four, slutspel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar